måndag 9 mars 2009

Start Wiki uppgift 1 (Wiki: Uppgift 5)

Jag vet inte vilken ordning jag ska ta saker i, så jag tar en tjänst jag varit nyfiken på länge. Jag har försökt göra första delen av uppgiften nu. Jag har lagt in ett par bloggposter i wikin på 10+ 1 saker. Nu förstår jag hur jag tänkte när filmen om "Information Overload" hamnade här. Den skulle in under någon underavdelning. Denna gång tog jag en bloggpost -reflektionen om podcasting och klistrade in i underavdelningen "podcasting". Jag klistrade också in texten om delicicious, men är rädd att den hamnade lite fel.

Första delen av uppgift 1 kan sägas vara klar. Nu går jag vidare till det som kanske är det svåra: Skriva och redigera i wikipedia. Får se om jag tar det annars senare i veckan...

F ö : Tycker jag börjar komma in i det lite nu. Har börjat försöka skriva upp mina olika lösenord för olika tjänster som delicious, googlereader etc. Det är mycket det som rör till det...

Inga kommentarer: